Onze werkwijze
Het is soms best ingewikkeld om de juiste keuze te maken in bedrijfskleding en werkschoenen. Er zijn heel wat vragen die tijdens het proces voorbij komen: Wat wil ik uitstralen? Wat is mijn huisstijl? Wat is comfortabel tijdens de werkzaamheden per functie? Aan welke normen en eisen moet de kleding en/of werkschoenen voldoen? En hoe zit het eigenlijk met de wet- en regelgeving en de belasting? Daar komt bij wat grotere bedrijven ook nog eens veel administratiefwerk bij kijken. Wij snappen dat het jou wat kan duizelen en ondersteunen jou dan ook graag in het gehele proces. Stap voor stap leggen wij uit hoe wij te werk gaan.
Onze werkwijze
Wij hebben een professioneel en kundig team, dat de wensen, eisen en behoeften van iedere beroepsgroep kent. Wij inventariseren de wensen en aan de hand daarvan adviseren wij over de kleding die daar het beste bij past. Hierbij wordt rekening gehouden met de functionaliteit, pasvorm, veiligheidsnormen en uitstraling. Tevens adviseren wij over het aanbrengen van een bedrijfsnaam, logo en/of ander beeldmerk op de bedrijfskleding. Persoonlijke aandacht staat bij ons voorop. Iedere klant krijgt dan ook een vast contactpersoon, waardoor wij precies weten wat er bij jou speelt en gewenst is.
Iedere klant is uniek en heeft zo z’n eigen behoeften. Hieronder wordt onze werkwijze per stap uitgelegd. Uiteraard wordt er per klant gekeken naar de wensen en wordt de aanpak daar volledig op afgestemd. Kijk onder Diensten waarin wij jou kunnen ondersteunen.
Stap 1:
Inventarisatie
Eerst inventariseren wij om welke afdelingen, functies en aantal dragers het gaat, wat de wensen en eisen zijn waar de kleding/ schoenen aan moeten voldoen.
Stap 2:
Mogelijkheden personaliseren
Vervolgens wordt er gekeken naar de wensen en mogelijkheden van het bedrukken/borduren van de kleding met het logo, de bedrijfsnaam of ander beeldmerk.
Stap 3:
Offerte opmaken
Na de inventarisatie wordt een kledingpakket per vestiging, afdeling en/of functie samengesteld en de offerte opgemaakt. Deze wordt per e-mail gestuurd.
Stap 4:
Akkoord
Zodra er akkoord is op de offerte wordt indien gewenst een passet besteld. Wanneer dit niet nodig is, wordt de offerte direct omgezet in een order en de kleding besteld.
Stap 4A:
Passet
Wanneer er gekozen is voor een passet, wordt bij ontvangst de kleding gepast. Dit kan op eigen locatie of eventueel in onze showroom. Met de passet worden de juiste maten per drager bepaald. Vervolgens wordt de order opgemaakt. Lees meer over de mogelijkheden voor passets.
Stap 5:
Personaliseren
Na akkoord op een offerte of het pasmoment worden alle artikelen besteld en gepersonaliseerd. De kleding wordt bedrukt of geborduurd met het logo, de bedrijfsnaam en/of ander beeldmerk. Indien nodig wordt de kleding vermaakt of voorzien van een naamlabel.
Stap 6:
Leveren
Als alle bestelde artikelen binnen en gepersonaliseerd zijn, wordt de bestelling samengesteld en uitgeleverd. Indien gewenst kan dit op naam/per drager. Er zijn verschillende mogelijkheden om jouw bestelling in ontvangst te nemen. Kijk voor meer informatie bij Levering.
Stap 7:
Nazorg
Na het uitleveren van een bestelling gaan wíj́ verder! Wij houden van persoonlijk contact en zorgen er dan ook voor om met jou in contact te blijven. Indien gewenst krijg jij een eigen klantenportaal waar jij o.a. eenvoudig en snel nieuwe bestellingen kunt plaatsen en administratie bij kunt houden.