Kleding Managementsysteem (KMS)

Wij werken met een nieuw online bestelsysteem, een Kleding Managementsysteem (KMS). Dit systeem is speciaal ontwikkeld voor het eenvoudig, snel en foutloos bestellen van bedrijfskleding en werkschoenen. Door het gebruik van KMS kunnen onze klanten bestellingen eenvoudig plaatsen en volgen en is er een compleet overzicht met alle management informatie. Denk hierbij aan bestelgeschiedenis, voorraadbeheer en budgetten per drager, afdeling en vestiging. Op deze manier is er meer grip op en inzicht in de (complexe) administratie rondom het bestelproces van bedrijfskleding en werkschoenen.

Klantenportaal

Een KMS-klant heeft een eigen portaal/webshop waar de bestellingen geplaatst kunnen worden en alle management informatie inzichtelijk is. Dit account wordt met een persoonlijke inlog afgeschermd. Het account wordt door ons volledig ingericht. Dit houdt in dat de juiste kledingpakketten incl. bewerkingen (opdrukken, borduringen en vermakingen) per vestiging, afdeling en eventueel drager (incl. hun maten) in het systeem worden opgenomen. Tevens is er een mogelijkheid om eigen voorraad in KMS bij te houden. Daarbij kan ervoor worden gekozen om de bestellingen bij een (eind)verantwoordelijke te houden of deels uit handen te geven door de dragers zelf hun kleding te laten bestellen. Ook deze dragers zullen dan een eigen account krijgen om hun bestellingen te kunnen plaatsen en volgen.

Het bestelsysteem is helemaal geautomatiseerd. Zodra een bestelling wordt geplaatst, ontvangt de besteller direct een bestelbevestiging en komt de order in ons systeem. Het hele orderverwerkingsproces wordt direct gestart. De bestellingen worden indien gewenst op naam uitgeleverd op de gewenste locatie, dat kan op de vestiging zijn of bijvoorbeeld het woonadres van de drager.

KMS-klant worden is zo geregeld en is ook nog eens geheel kosteloos!

Voordelen KMS

We hebben de voordelen van het KMS op een rijtje gezet:

  • Eenvoudig, foutloos en snel bedrijfskleding en werkschoenen bestellen
  • Inzicht in lopende bestellingen en bestelgeschiedenis
  • Management informatie per werknemer, afdeling en vestiging
    Denk aan inzicht in budgetten, bestellingen, facturatie, artikelen en maten
  • Veelzijdig online klantenportaal
  • Verzending naar meerdere locaties mogelijk
  • Voorraadbeheer van kleding, schoenen en emblemen
  • Ons KMS is voor onze klanten geheel kosteloos!

Interesse of KMS-klant worden?

Wil je graag meer weten over KMS of wil je graag KMS-klant worden? Neem dan gerust contact met ons op. Wij informeren en adviseren jou graag over de mogelijkheden van ons Kleding Managementsysteem. Wij zijn te bereiken via 035 – 602 67 99 of vul het contactformulier op onze contactpagina in.

Neem contact met ons op